1.1. UAB „Salakas“ (toliau – Paslaugos tiekėjas) internetinėje svetainėje garantiniai.lt, esančioje adresu https://www.garantiniai.lt, (toliau – Internetinė svetainė) paslaugų teikimas vykdomas vadovaujantis šiomis taisyklėmis (toliau – Taisyklės).
1.2. Klientai, siekdami įsigyti paslaugų, Internetinėje svetainėje, privalo susipažinti su šiomis Taisyklėmis ir jų laikytis. Susipažinimą su šiomis Taisyklėmis ir sutikimą jų laikytis Klientas patvirtina paspausdamas nuorodą „susipažinau ir sutinku“. Šios Taisyklės yra neatskiriama paslaugų teikimo dalis.
1.3. Paslaugos teikėjo teikiama paslauga yra:
1.3.1. Garantinis įrangos remontas – teikiant šią paslaugą, Klientams, pateikusiems dokumentus patvirtinančius galiojančią sugedusios įrangos gamintojo garantiją, remonto ir techninės priežiūros paslaugos, šiose Taisyklėse nustatyta tvarka, yra suteikiamos nemokamai.
1.4. Šiose Taisyklėse vartojama prekių sąvoka reiškia Kliento prietaisus perduotus Paslaugos tiekėjui , kurių atžvilgiu Paslaugos tiekėjas įsipareigojo teikti tam tikras paslaugas.
1.5. UAB „Salakas“ turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Internetinę svetainę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.
1.6. Klientui pažeidus šių Taisyklių nuostatas, Paslaugos tiekėjas įgyja teisę panaikinti Kliento registraciją.
1.7. Paslaugos tiekėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kuri kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
2.1 Prekių garantiniai terminai pradedami skaičiuoti nuo tinkamo prekių perdavimo (pristatymo) Klientui dienos, arba nuo sąskaitos faktūros išrašymo dienos. Prekių garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai.
2.2 UAB „Salakas“ neneša atsakomybės už pažeidimus, kurie atsirado Klientui nesilaikant įrenginio gamintojo ar pardavėjo nurodymų ir rekomendacijų.
2.3 Šis garantinis aptarnavimas nėra taikomas programinei įrangai, eksploatacinėms medžiagoms ir nesuteikiamas jei:
Įrenginys buvo naudojamas neteisingai, ne pagal tiesioginę paskirtį, bei buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai (resursai, nominalai), darbo režimai buvo neleistinai spartinami;
Gedimai ar defektai atsirado dėl Kliento ar trečiųjų asmenų kaltės, katastrofinių gamtos reiškinių ar nenugalimos jėgos aplinkybių;
Gedimai atsirado Klientui naudojant eksploatacines medžiagas ar prekės dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos naudoti prekės gamintojo;
Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas;
Gedimas atsirado dėl drėgmės poveikio (elektronikos komponentų oksidacija, aktyvuoti drėgmės indikatoriai, vizualiai stebima drėgmė prietaiso viduje);
Fiziniai prietaiso pažeidimai;
Gedimas atsirado dėl užteršimo, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan.;
Pažeisti, sunaikinti ar pakeisti ant įrenginių esantys įrenginio modelio, serijos numerio, garantiniai ir kiti lipdukai ar ženklinimai;
Įrenginys buvo jungiamas į techniškai netvarkingus arba neįžemintus elektros, telefono ir kitus tinklus arba gedimas atsirado dėl per aukštos elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo (dėl Kliento kaltės ar nesant jo kaltės);
Keli įrenginiai buvo sujungiami tarpusavyje nesilaikant įrenginių sujungimo taisyklių;
Gedimas atsirado dėl netinkamo įrangos aptarnavimo ar dėl kito gedimo (laiku nesikreipus į servisą ir naudojant sugedusį gaminį);
Jei gedimai atsirado dėl virusų ar kitų kenkėjiškų programų ar programinės įrangos gedimo;
Savarankiškai (ne pardavėjo ar gamintojo techninio centro) atliktas bet koks įrenginio remontas, diagnostika ar modifikavimas, o taip pat yra bandymo atidaryti gaminį požymių ir pan.‘
Negyvų taškų (dead pixel) buvimas monitorių, nešiojamųjų ir planšetinių kompiuterių, fotoaparatų, telefonų bei kitų įrenginių LCD ekranuose nelaikomas gedimu ar broku, jei taškų skaičius neviršija įrenginio gamintojo nustatytų negyvų taškų normų.
Natūralus prekės susidėvėjimas jos naudojimo metu ar dėl to įvykęs jos išvaizdos, savybių pasikeitimas nelaikomas prekės gedimu ar kokybės trūkumu.
2.4 Prekę garantiniam remontui Klientas turi pateikti gamintojo arba analogiškame saugų transportavimą užtikrinančiame įpakavime, su pirkimo metu gautais dokumentais, tvarkyklėmis, kartu komplektuojamais kabeliais, laidais, programine įranga. Draudžiama dėti į pakuotę prietaisus bei jų priedus su užpildytomis vandens talpomis, drėgnomis šluostėmis, drėgnais oro filtrais. Dulkių siurblių konteineriai turi būti tušti. Paslaugos tiekėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu.
2.5 Pateikdamas prekę Klientas turi konkrečiai ir aiškiai nurodyti pastebėtą gedimą, trūkumą ar kitą priežastį, dėl ko prekė pateikiama remontui. Būtina nurodyti prekės serijos numerį, pirkimo sąskaitos numerį, pateikiamos komplektacijos aprašymą, atsakingo asmens kontaktinę informaciją.
2.6 Priimant prekę garantiniam aptarnavimui, atliekama preliminari prekės apžiūra. Jos metu vizualiai ar kitaip pastebėti ženklūs prekės pažeidimai užfiksuojami įrenginio priėmimo remontui pažymoje arba atskirame akte. Pateikus prekę ar jos dalį detaliai apžiūrai Paslaugos tiekėjui gali būti nustatyti preliminarios apžiūros metu nenustatyti sunkiai pastebimi ar paslėpti prekės pažeidimai.
2.7 Prekės pirminė diagnostika atliekama per 3 (tris) darbo dienas. Šios diagnostikos metu nustatoma, ar Kliento nurodytas trūkumas egzistuoja (pasireiškia).
2.8 Jei Kliento nurodytas prekės ar jos dalies gedimų nenustatyta, užfiksuota Kliento neatitiktis nelaikoma gedimu ar broku, esantis gedimas įvykęs ne dėl gamintojo kaltės arba šiose Taisyklėse nurodytais negarantiniais atvejais, su gedimo nustatymu susijusias išlaidas (diagnostikos, transportavimo, Paslaugos tiekėjo išrašytos sąskaitos ir t.t.) padengia Klientas. Prekė Klientui grąžinama tik po pilno minėtų išlaidų apmokėjimo.
2.9 Gavus prekę ir pripažinus gedimą garantiniu, Paslaugos tiekėjas prekę ar jos dalį suremontuoja per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo prekės pateikimo Paslaugos tiekėjui, arba per 30 darbo dienų, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.
2.10 Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti, ar nurodytas gedimas yra pašalintas (išsk. atvejus kai to neįmanoma padaryti Paslaugos tiekėjo patalpose), taip pat įsitikinti, kad grąžinama visa remontui atnešto įrenginio komplektacija. Vėliau pretenzijos dėl trūkstamų komplektacijos dalių nepriimamos. Be dokumento (prekės priėmimo-perdavimo akto) prekė negrąžinama. Pametus aktą, privaloma turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
2.11 Pakeitus nesuremontuojamą įrenginį ar jo sudedamąją dalį kita ar analogiška, pakeistai daliai nėra suteikiamas naujas garantinio aptarnavimo terminas – taikoma tęstinė garantija, kokia buvo nustatyta garantiniam remontui pateiktam įrenginiui ar jo sudedamajai daliai.
3.1. Už įrenginyje esančius duomenis atsako pats Klientas.
3.2. Paslaugos tiekėjas neatsako už įrenginyje esančių duomenų išsaugojimą. Prašome pasidaryti įrenginyje esančių duomenų kopiją.
3.3. Aptarnavimo atveju įrenginyje esantys duomenys nėra išsaugomi. Remonto darbai tęsiami be duomenų išsaugojimo atskirai apie tai neinformuojant kliento.